Zásielkovňa vo Vašom e-shope
Dajte svojim zákazníkom vedieť, že máte Zásielkovňu.
Aktualizujte svoj nákupný košík
Pridajte do nákupného košíka emblém (symbol) Zásielkovne aj s krátkym popisom doručenia. Nezabúdajte na dobu doručenia, ktorá je pre zákazníkov veľmi dôležitá.
Príklad pre nákupný košík
Ak prevádzkujete e-shop aj v zahraničí,
ponúknite svojim zákazníkom aj Z-POINTy v Českej republike, Maďarsku,
Rumunsku či Poľsku.
Ako vyberať Z-POINTy v nákupnom košíku? Použite náš widget
Vždy aktuálne informácie o dostupnosti výdajných miestnájdete
tu.
Vytvorte podstránku o Zásielkovni
Informujte zákazníkov, ako doprava cez Zásielkovňu funguje
Pre vašich zákazníkov je dôležité vedieť, že s nami je to jednoduché, prehľadné, rýchle a komfortné. Vytvorte pre svojich zákazníkov samostatnú informatívnu stránku, alebo popíšte proces doručenia cez Zásielkovňu. Využite k tomu nástroje, ktoré sme pre vás pripravili. Vaši zákazníci to určite ocenia.Infografika
Jednoducho vizuálne vysvetľuje proces od zadania objednávky v e-shope až po doručenie zásielky príjemcovi.Popis procesu doručenia
Vzor textu: Prehľadne vysvetlí vašim zákazníkom, akým spôsobom môžu Zásielkovňu využívať. Tento vzor textu môžete používať aj v obchodných podmienkach vášho e-shopu – jednoduchšie to už nebude.- Zásielku si môžete nechať doručiť na tisíce výdajných miest na Slovensku aj v zahraničí.
- Heslo k prevzatiu zásielky vám príde do SMS alebo mobilnej aplikácie Zásielkovňa, kde ho máte vždy po ruke. Cez mobilnú aplikáciu môžete navyše sledovať zásielku, predĺžiť lehotu jej uloženia na Z-POINTe, zaplatiť dobierku cez sms bránu alebo následne podať zásielku, ak chcete tovar vrátiť, príp. reklamovať.
- Ak sa Vám tovar nepáči, môžete ho pohodlne vrátiť cez Zásielkovňu na naše náklady. Stačí tovar zabaliť a priniesť na Z-POINT Zásielkovne. Obsluhe poviete len kód, ktorý vám oznámime a obsluha vytlačí adresný štítok. Kód môžete zadať aj priamo do mobilnej aplikácie cez položku „Vrátenie zásielky“. Vygeneruje sa vám heslo, oznámite ho obsluhe a obsluha vytlačí adresný štítok. Zásielku následne sledujete v aplikácii. POZOR: túto informáciu zverejnite na svojich stránkach len v prípade, že máme dohodnutú službu „Spätná logistika“.
POP-UP
Informujte zákazníkov pri vstupe na stránku o doprave
Banner na úvodnú stránku
Zmeny v doprave vo veľkom
Na úvodnú stránku môžete pripnúť aj veľký banner s informáciou o rozšírení dopravy. Zákazníci si radi vyberajú, preto je dôležité ich informovať. Získajte nových zákazníkov komunikáciou o pozitívnych zmenách.


Napíśte nám na: marketing(at)zasielkovna.sk