Tento web používa k poskytovaniu služieb, personalizácii reklám a analýze návštevnosti súbory cookies. Používaním tohto webu s tým súhlasíte Ďalšie informácie

Robíme všetko preto, aby sme Vaše zásielky včas doručili. Viac informácií na našom blogu.

Zásielkovňa vo Vašom e-shope

Dajte svojim zákazníkom vedieť, že máte Zásielkovňu.  

Aktualizujte svoj nákupný košík

Pridajte do nákupného košíka emblém (symbol) Zásielkovne aj s krátkym popisom doručenia. Nezabúdajte na dobu doručenia, ktorá je pre zákazníkov veľmi dôležitá.

Príklad pre nákupný košík

Ak prevádzkujete e-shop aj v zahraničí, ponúknite svojim zákazníkom aj Z-POINTy v Českej republike, Maďarsku, Rumunsku či Poľsku. 

Ako vyberať Z-POINTy v nákupnom košíku? Použite náš widget

Vždy aktuálne informácie o dostupnosti výdajných miest Implementujte si na web stránku náš widget a vaši zákazníci budú mať vždy aktuálne informácie. Denne aktualizujeme zoznam Z-POINTov, ich otváracie hodiny, polohu, možnosť platby kartou, kapacity. Ako widget implementovať? Informácie nájdete tu.

Vytvorte podstránku o Zásielkovni

Informujte zákazníkov, ako doprava cez Zásielkovňu funguje Pre vašich zákazníkov je dôležité vedieť, že s nami je to jednoduché, prehľadné, rýchle a komfortné. Vytvorte pre svojich zákazníkov samostatnú informatívnu stránku, alebo popíšte proces doručenia cez Zásielkovňu. Využite k tomu nástroje, ktoré sme pre vás pripravili. Vaši zákazníci to určite ocenia.

Infografika Jednoducho vizuálne vysvetľuje proces od zadania objednávky v e-shope až po doručenie zásielky príjemcovi.

Popis procesu doručenia Prehľadne vysvetlí vašim zákazníkom, akým spôsobom môžu Zásielkovňu využívať. Tento vzor textu môžete používať aj v obchodných podmienkach vášho e-shopu – jednoduchšie to už nebude.

Vzor textu:
  • Zásielku si môžete nechať doručiť na tisíce výdajných miest na Slovensku aj v zahraničí.
  • Heslo k prevzatiu zásielky vám príde do SMS alebo mobilnej aplikácie Zásielkovňa, kde ho máte vždy po ruke. Cez mobilnú aplikáciu môžete navyše sledovať zásielku, predĺžiť lehotu jej uloženia na Z-POINTe, zaplatiť dobierku cez sms bránu alebo následne podať zásielku, ak chcete tovar vrátiť, príp. reklamovať.
  • Ak sa Vám tovar nepáči, môžete ho pohodlne vrátiť cez Zásielkovňu na naše náklady. Stačí tovar zabaliť a priniesť na Z-POINT Zásielkovne. Obsluhe poviete len kód, ktorý vám oznámime a obsluha vytlačí adresný štítok. Kód môžete zadať aj priamo do mobilnej aplikácie cez položku „Vrátenie zásielky“. Vygeneruje sa vám heslo, oznámite ho obsluhe a obsluha vytlačí adresný štítok. Zásielku následne sledujete v aplikácii. POZOR: túto informáciu zverejnite na svojich stránkach len v prípade, že máme dohodnutú službu „Spätná logistika“.
Dajte podstránke samostatnú a výstižnú adresu Podstránke pre Zásielkovňu vytvorenej na vašom webe/e-shope, prideľte výstižnú adresu v tvare: nazovvashobcho­du.sk/zasielkov­na 

POP-UP

Informujte zákazníkov pri vstupe na stránku o doprave Vaši zákazníci si zaslúžia vedieť o všetkých novinkách, ktoré im ponúkate. Informujte ich zavedení novej, cenovo dostupnej možnosti dopravy hneď na úvodnej stránke. Tlačidlo „ako to funguje“, bude smerovať zákazníkov na podstránku Zásielkovne na vašej stránke. Príklad pre POP-UP  

Banner na úvodnú stránku

Zmeny v doprave vo veľkom Na úvodnú stránku môžete pripnúť aj veľký banner s informáciou o rozšírení dopravy. Zákazníci si radi vyberajú, preto je dôležité ich informovať. Získajte nových zákazníkov komunikáciou o pozitívnych zmenách.  

Máte iné požiadavky alebo otázky?
Napíśte nám na: marketing(at)za­sielkovna.sk