Tento web používa k poskytovaniu služieb, personalizácii reklám a analýze návštevnosti súbory cookies. Používaním tohto webu s tým súhlasíte Ďalšie informácie

Robíme všetko preto, aby sme Vaše zásielky včas doručili. Viac informácií na našom blogu.

Prečo posielať so Zásielkovňou?

RÝCHLE DORUČENIE

CENY UŽ OD 4,80 EUR

JEDNODUCHÉ NAPOJENIE NA VÁŠ SYSTÉM

Nemecko jedným kliknutím

Jedným kliknutím získate doručenie na adresu, reklamačného asistenta a consulting.

DORUČENIE NA ADRESU Pre doručenie na adresu zákazníkov využite jedného z našich zmluvných partnerov – podanie zásielok a komunikáciu s nimi vyriešime za vás.

REKLAMAČNÝ ASISTENT Pomôžeme vám s vratkami zo všetkých krajín, do ktorých s nami posielate. Viac informácií nájdete TU.

CONSULTING V každej krajine máte k dispozícii náš tím skúsených manažérov. Radi vám poradia a poskytnú všetky potrebné informácie.

STAČÍ SA ZAREGISTROVAŤ TU

Cenník doručenia do Nemecka

Názov dopravcu Cena do 1 Kg Cena do 2 Kg Cena do 5 Kg Cena do 10 Kg Dobierka do 700 EUR Poistenie do sumy
Nemecká pošta D+2 od 4,79 EUR 5,75 EUR vr. DPH od 5,99 EUR 7,19 EUR vr. DPH od 6,99 EUR 8,39 EUR vr. DPH od 8,59 EUR 10,31 EUR vr. DPH od 5,99 EUR 7,19 EUR vr. DPH 400 EUR Zadarmo v cene služby
Hermes D+2 od 4,99 EUR 5,99 EUR vr. DPH od 6,19 EUR 6,29 EUR vr. DPH od 7,39 EUR 8,12 EUR vr. DPH od 9,79 EUR 9,44 EUR vr. DPH nie je možná 25 EUR Zadarmo v cene služby
Kompletný cenník a parametre »

Potrebujete poslať balíček priamo na Packstation?

Ak vaši zákazníci vyžadujú zaslanie balíčku na výdajné miesto Nemeckej pošty (Packstation), máme pre vás jednoduchý návod:

  1. Vyžiadajte si adresatove zákaznícke číslo Nemeckej pošty (Postnummer) a zadajte bez medzier do kolonky „Firma“
  2. Do kolonky „Ulica“ zadajte slovo Packstation
  3. Do kolonky „Číslo domu“ zadajte číslo danej pobočky
  4. Nakoniec stačí doplniť meno adresáta, email, telefón, PSČ, podľa príslušných koloniek

Parametre podania zásielok do Nemecka

• Pre odoslanie zásielky Nemeckou poštou je nutné zadať e-mail a telefónne číslo príjemcu • Okrem parametrov stanovených Zásielkovňou musí balík spĺňať taktiež obchodné podmienky Nemeckej pošty • POZOR! Zásielka musí byť hranatá (t.j. zásielky nemôžu byť zabalené v čiernej fólii, tubusoch, ani v trojuholníkovom či guľatom balení. Prijateľné sú iba balíčky zabalené v hranatom štvorhrannom balení, viď dokument priamo od DHL – TU). Pri porušení tejto podmienky zo strany klienta je Zásielkovňa oprávnená zásielku odmietnuť spracovať pre nedodržanie parametrov podľa obchodných podmienok alebo doúčtovať k cene služby poplatok 20 EUR podľa cenníku partnera. • Nemecká pošta negarantuje termíny dodania, avšak u všetkých služieb uvádza termíny dodania D+1 až D+2 podľa vzdialenosti cieľovej lokality • Nemecká pošta doručuje zásielky 1× denne, pondelok – sobota vrátane, pri nedoručení je zásielka uložená 7 dní na najbližšej pobočke • Ak príjemca zistí poškodenie tovaru pri prevzatí, musí sa s reklamáciou obrátiť priamo na pobočku nemeckej pošty najneskôr do 7 dní od prevzatia zásielky 

Máte e-shop a uvažujete o zásielkach do Nemecka?

Zásielkovňa spolupracuje s viac ako 26 000 e-shopmi. Staňte sa aj vy jedným z nich.