Tento web používa k poskytovaniu služieb, personalizácii reklám a analýze návštevnosti súbory cookies. Používaním tohto webu s tým súhlasíte Ďalšie informácie

Reklamačný asistent

Reklamačný asistent je služba, ktorej princípom je zjednodušenie komunikácie medzi vami a vašim zákazníkom pri vybavovaní reklamácie tovaru. Svojmu zákazníkovi tak tento proces veľmi uľahčíte a navyše ho nevystavujete nechcenému plateniu dopravy. Službu si môžete prispôsobiť tak, aby sedela na mieru priamo Vášmu eshopu.

Reklamačný asistent do SR Cena Spätná adresa
V rámci SR 1,09 EUR 1,31 EUR vr. DPH Zásielkovňa.sk ID e-shopu Muchovo námestie 3624/8 851 01 Bratislava
z Českej republiky 1,85 EUR 2,22 EUR vr. DPH Zásilkovna.cz ID e-shopu U Arborky 696 190 15 Praha – Satalice
z Maďarska 1,85 EUR 2,22 EUR vr. DPH Csomagküldő.hu ID e-shopu Teve utca 60 1139 Budapest
z Poľska 1,85 EUR 2,22 EUR vr. DPH Przesyłkownia.pl ID e-shopu Bobrecka 27 43–400 Cieszyn Od 12.11.2018 Plac Juliusa Słowackiego 1 43–400 Cieszyn
z Rakúska 2,59 EUR 3,11 EUR vr. DPH Packeta ID e-shopu Litschauerstraße 7 3860 Heidenre­ichstein
z Nemecka 2,59 EUR 3,11 EUR vr. DPH Packeta.de ID e-shopu Schloßplatz 2 086 48 Bad Brambach
z Rumunska 2,59 EUR 3,11 EUR vr. DPH Coletăria.ro ID e-shopu Str. Mihai Eminescu nr. 38, corp A 030167 Bucuresti
z Bulharska 2,59 EUR 3,11 EUR vr. DPH Packeta ID e-shopu ul. Hristo Botev 50 Magazin Hiti, Stara Zagora
z Itálie 4,99 EUR 5,99 EUR vč. DPH Packeta (Dagmara Vrtisova) ID e-shopu Via Giuseppe Garibaldi 12 27058 Voghera (PV)
Službu je možné využiť iba pre zásielky, ktoré boli do danej krajiny doručené prostredníctvom Zásielkovňa.sk

Princíp fungovania služby:

  1. K tomu, aby mohol Váš zákazník odoslať reklamovaný tovar, musí svoju zásielku označiť štítkom Zásielkovne. Ten mu môžete zasielať automaticky alebo na základe telefonického dohovoru s vami. Všetky možnosti odovzdania čiarového kódu nájdete nižšie (viď. Systémy zasielania čiarového kódu zákazníkovi).
  1. Hneď ako má zákazník svoj štítok, nalepí ho na zásielku a odovzdá na ktorejkoľvek pobočke Zásielkovne (zoznam pobočiek http://www.zasielkovna.sk/pobocky). Pokiaľ ste zákazníkovi odovzdali štítok s čiarovým kódom v elektronickej podobe a on nemá možnosť si ho vytlačiť, potom stačí povedať na pobočke trasovacie číslo tohto štítku (je na ňom uvedené) a obsluha štítok vytlačí.
  1. Pri zásielkach zo zahraničia existujú dva spôsoby, akými môže váš zákazník tovar k reklamácií Zásielkovni odovzdať k ďalšiemu spracovaniu
    1. Zákazník zásielku so štítkom odovzdá na najbližšom podacom mieste Zásielkovne v danej krajine (Zásilkovna.cz, Csomagküldő.hu, Coletăria.ro, Przesyłkownia.pl)
    2. Zákazník zašle zásielku poštou či iným miestnym dopravcom na spätnú adresu Zásielkovne v danej krajine. Zásielku s nalepeným štítkom Zásielkovne je nutné zabaliť do ďalšieho nepriehľadného balenia. Pozor – Váš zákazník nesmie odoslať zásielku na dobierku! V takomto prípade nebude zásielka z našej strany prevzatá.
  1. Zásielku k vám potom dopravíme rovnakým systémom ako vratky podľa vami nastaveného systému vo vašom užívateľskom účte.

Systémy zasielania čiarového kódu zákazníkovi:

  1. Manuálny systém:

    Zadajte zásielku Reklamačného asistenta v našom systéme na http://www.zasielkovna.sk/podat-reklamaci a zaškrtnite „Automaticky zaslať zákazníkovi štítok na zadaný email“. Zákazník obdrží email so štítkom, ktorý si vytlačí a nalepí na zásielku.

  2. Poloautomatický systém:

    Priradíme Vám špeciálnu URL adresu, na ktorej zákazník zadá trasovacie číslo zásielky, ktorú chce reklamovať a systém mu štítok s čiarovým kódom vygeneruje. To, akým spôsobom tento špeciálny odkaz zákazníkovi pošlete je na Vás. Môžete ho prikladať rovno k potvrdeniu objednávky, faktúre alebo odovzdať po telefonickej dohode so zákazníkom.

  3. Automatický systém:

    Štítok s čiarovým kódom je vygenerovaný automaticky ku každej zásielke, ktorú zákazníkovi posielate. Štítky potom môžete spoločne s informáciou o reklamácií vkladať priamo k potvrdeniu objednávky, alebo k faktúre. A to elektronicky alebo fyzicky.

    Tento systém je postavený na programovom API napojení a vyžaduje užšiu spoluprácu s vaším IT.

V prípade akýchkoľvek otázok či nejasností k službe Reklamačný asistent, kontaktujte svojho obchodného manažéra alebo nám napíšte na email obchod@zasielkovna.sk