Vážení klienti, od 10.3.2017 máme novú fakturačnú a korešpondenčnú adresu: Kopčianska 3954/39, 851 01 Bratislava. Viac informácii nájdete tu: https://www.zasielkovna.sk/eshopy/kontakty#fakturacne-adresy

Reklamačný asistent

Reklamačný asistent je služba, ktorej princípom je zjednodušenie komunikácie medzi vami a vašim zákazníkom pri vybavovaní reklamácie tovaru. Svojmu zákazníkovi tak tento proces veľmi uľahčíte a navyše ho nevystavujete nechcenému plateniu dopravy. Službu si môžete prispôsobiť tak, aby sedela na mieru priamo Vášmu eshopu.

Reklamačný asistent do SR Cena Spätná adresa
V rámci SR 1,09 EUR 1,31 EUR vr. DPH Kopčianská 39, 851 01 Bratislava
z Českej republiky 1,85 EUR 2,22 EUR vr. DPH U Arborky 696, 190 15 Praha – Satalice
z Maďarska 1,85 EUR 2,22 EUR vr. DPH Rózsa u. 101, 1064 Budapest
z Poľska 1,85 EUR 2,22 EUR vr. DPH Glowna 59, 57350 Kudowa Zdroj
z Rakúska 2,59 EUR 3,11 EUR vr. DPH Litschauerstraße 7, 3860 Heidenre­ichstein
z Nemecka 2,59 EUR 3,11 EUR vr. DPH Chopin Str. 21, 02763 Zittau (do 30. 11. 2016) Schlosspatz 1–2, 086 48 Schönberg (od 1. 12. 2016)
z Rumunska 2,59 EUR 3,11 EUR vr. DPH Str Mihai Eminescu nr 28., 310085 Arad
Službu je možné využiť iba pre zásielky, ktoré boli do danej krajiny doručené prostredníctvom Zásielkovňa.sk

Princíp fungovania služby:

  1. K tomu, aby mohol Váš zákazník odoslať reklamovaný tovar, musí svoju zásielku označiť štítkom Zásielkovne. Ten mu môžete zasielať automaticky alebo na základe telefonického dohovoru s vami. Všetky možnosti odovzdania čiarového kódu nájdete nižšie (viď. Systémy zasielania čiarového kódu zákazníkovi).
  1. Hneď ako má zákazník svoj štítok, nalepí ho na zásielku a odovzdá na ktorejkoľvek pobočke Zásielkovne (zoznam pobočiek http://www.zasielkovna.sk/pobocky). Pokiaľ ste zákazníkovi odovzdali štítok s čiarovým kódom v elektronickej podobe a on nemá možnosť si ho vytlačiť, potom stačí povedať na pobočke trasovacie číslo tohto štítku (je na ňom uvedené) a obsluha štítok vytlačí.
  1. Pri zásielkach zo zahraničia existujú dva spôsoby, akými môže váš zákazník tovar k reklamácií Zásielkovni odovzdať k ďalšiemu spracovaniu
    1. Zákazník zásielku so štítkom odovzdá na najbližšom podacom mieste Zásielkovne v danej krajine (Zásilkovna.cz, Csomagküldő.hu, Coletăria.ro)
    2. Zákazník zašle zásielku poštou či iným miestnym dopravcom na spätnú adresu Zásielkovne v danej krajine. Zásielku so štítkom Zásielkovne je nutné zabaliť do nepriehľadnej fólie alebo ďalšieho nepriehľadného balenia. Pozor – Váš zákazník nesmie odoslať zásielku na dobierku! V takomto prípade nebude zásielka z našej strany prevzatá.
  1. Zásielku k vám potom dopravíme rovnakým systémom ako vratky podľa vami nastaveného systému vo vašom užívateľskom účte.

Systémy zasielania čiarového kódu zákazníkovi:

  1. Manuálny systém:

    Zadajte zásielku Reklamačného asistenta v našom systéme na http://www.zasielkovna.sk/podat-reklamaci a zaškrtnite „Automaticky zaslať zákazníkovi štítok na zadaný email“. Zákazník obdrží email so štítkom, ktorý si vytlačí a nalepí na zásielku.

  2. Poloautomatický systém:

    Priradíme Vám špeciálnu URL adresu, na ktorej zákazník zadá trasovacie číslo zásielky, ktorú chce reklamovať a systém mu štítok s čiarovým kódom vygeneruje. To, akým spôsobom tento špeciálny odkaz zákazníkovi pošlete je na Vás. Môžete ho prikladať rovno k potvrdeniu objednávky, faktúre alebo odovzdať po telefonickej dohode so zákazníkom.

  3. Automatický systém:

    Štítok s čiarovým kódom je vygenerovaný automaticky ku každej zásielke, ktorú zákazníkovi posielate. Štítky potom môžete spoločne s informáciou o reklamácií vkladať priamo k potvrdeniu objednávky, alebo k faktúre. A to elektronicky alebo fyzicky.

    Tento systém je postavený na programovom API napojení a vyžaduje užšiu spoluprácu s vaším IT.

V prípade akýchkoľvek otázok či nejasností k službe Reklamačný asistent, kontaktujte svojho obchodného manažéra alebo nám napíšte na email obchod@zasielkovna.sk