Tento web používa k poskytovaniu služieb, personalizácii reklám a analýze návštevnosti súbory cookies. Používaním tohto webu s tým súhlasíte Ďalšie informácie

Spätná zásielka

Služba Spätná zásielka je jednoduché riešenie pre zaistenie spätnej logistiky reklamovaného tovaru, a zároveň zákazníka nevystavujete plateniu nechcenej dopravy. Službu si môžete prispôsobiť tak, aby sedela na mieru priamo Vášmu e-shopu.

Spätná zásielka do SR Cena Spätná adresa
V rámci SR 1,09 EUR 1,31 EUR vr. DPH Zásielkovňa.sk ID e-shopu Muchovo námestie 3624/8 851 01 Bratislava
z Českej republiky 1,85 EUR 2,22 EUR vr. DPH Zásilkovna.cz ID e-shopu U Arborky 696 190 15 Praha – Satalice
z Maďarska 1,85 EUR 2,22 EUR vr. DPH Csomagküldő.hu ID e-shopu Teve utca 60 1139 Budapest
z Poľska 1,85 EUR 2,22 EUR vr. DPH Przesyłkownia.pl ID e-shopu Plac Juliusa Słowackiego 1 43–400 Cieszyn
z Rakúska 2,59 EUR 3,11 EUR vr. DPH Zásielkovňa ID e-shopu Litschauerstraße 7 3860 Heidenre­ichstein
z Nemecka 2,59 EUR 3,11 EUR vr. DPH Packeta.de ID e-shopu Schloßplatz 2 086 48 Bad Brambach
z Rumunska 2,59 EUR 3,11 EUR vr. DPH Coletăria.ro ID e-shopu Str. Mihai Eminescu nr. 38, corp A 030167 Bucuresti
z Bulharska 2,59 EUR 3,11 EUR vr. DPH Post ONE/Packeta ID e-shopu Chelopeshko Shose 14 (Челопешко шосе 14) 1814 Sofia
z Talianska 4,99 EUR 5,99 EUR vč. DPH Packeta (Dagmara Vrtisova) ID e-shopu Via Giuseppe Garibaldi 12 27058 Voghera (PV)
z Francúzska 2,59 EUR 3,11 EUR vr. DPH Packeta International – 967337 (tracking number of the received parcel) c/o Asendia Germany PFC Erstein 67119 Erstein
zo Slovinska 2,59 EUR 3,11 EUR vr. DPH Packeta International s.r.o. – General Logistics Systems (tracking number of the received parcel) Logistične storitve d.o.o. Cesta v Prod 84 1129 Ljubljana
z Veľkej Británie 2,59 EUR 3,11 EUR vr. DPH Packeta International – Huxloe Logistics Ltd (tracking number of the received parcel) Unit 3 Henson Way Telford Way Ind Est. Kettering, NN16 8PX
Službu je možné využiť iba pre zásielky, ktoré boli do danej krajiny doručené prostredníctvom Zásielkovňa.sk

Princíp fungovania služby:

Každý e-shop má pridelený unikátny identifikátor, ktorý je uvedený v klientskej sekcii. Tento identifikátor slúži pre vrátenie zásielky do e-shopu. 

Zákazník má 2 možnosti ako zásielku vrátiť:

  1. Zákazník prinesie zásielku na podacie miesto v danej zemi a nadiktuje vami zaslaný identifikátor obsluhe. O ostatné sa postaráme my. Platí len pre Českú a Slovenskú republiku.
  2. Zákazník pošle zásielku poštou alebo iným miestnym dopravcom na spätnú adresu Zásielkovne v danej krajine. Spolu s adresou je nutné uviesť vami zaslaný identifikátor. Zásielku zákazník zabalí do neprehľadnej fólie alebo iného neprehľadného obalu. Pozor – zákazník nesmie odoslať zásielku na dobierku! V takomto prípade nebude zásielka z našej strany prevzatá.

Zásielku k Vám potom dopravíme rovnakým spôsobom ako vratky podľa Vášho nastavenia v klientskej sekcii. 

Máme riešenie pre e-shopy, ktoré chcú priložiť štítok pre vrátenie tovaru k faktúre (či už elektronicky alebo fyzicky). Táto možnosť je dostupná všetkým klientom využívajúcim naše API napojenie. V prípade záujmu Vám detaily o možnostiach API napojenia poskytne naše IT oddelenie na adrese technicka.podpora@zasielkovna.sk

V prípade akýchkoľvek otázok či nejasností k službe Spätná zásielka, kontaktujte svojho obchodného zástupcu alebo nám napíšte na email obchod@zasielkovna.sk

Služba Spätná zásielka nahradzuje službu Reklamačný asistent. Klienti, ktorým vyhovovala službu RA, ju môžu naďalej využívať.