Tento web používa k poskytovaniu služieb, personalizácii reklám a analýze návštevnosti súbory cookies. Používaním tohto webu s tým súhlasíte Ďalšie informácie

Reklamačný asistent

Reklamačný asistent je služba, ktorej princípom je sprostredkovanie logistiky reklamovaného tovaru a zjednodušenie komunikácie medzi vami a zákazníkom pri riešení reklamácie. Proces reklamácie bude tak jednoduchší a zároveň zákazníka nevystavujete plateniu nechcenej dopravy. Službu si môžete prispôsobiť na mieru pre Váš eshop.

Princíp fungovania služby:

  1. K tomu, aby mohol zákazník odoslať reklamovaný tovar, musí svoju zásielku označiť štítkom Zásielkovne. Ten môžete zasielať automaticky alebo na základe telefonického rozhovoru s vami. Všetky možnosti zaslania čiarového kódu nájdete nižšie (viď. Systémy zasielania čiarového kódu zákazníkovi).  
  2. Akonáhle ma zákazník štítok, nalepí ho na zásielku a odovzdá na ktorejkoľvek pobočke Zásielkovne (zoznam pobočiek https://www.zasielkovna.sk/pobocky). Pokiaľ ste zákazníkovi zaslali štítok s čiarovým kódom v elektronickej podobe a nemá možnosť vytlačiť si ho, stačí aby na pobočke nadiktoval trasovacie číslo tohoto štítku a obsluha štítok vytlačí.  
  3. Pri zásielkach zo zahraničia existujú dva spôsoby akými môže váš zákazník reklamovaný tovar Zásielkovni odovzdať k ďalšiemu spracovaniu:

a. Zákazník odovzdá zásielku so čtítkom na najbližšom podacom mieste Zásielkovne v danej zemi (Zasilkovna.cz, Csomagküldő.hu, Coletăria.ro). b. Zákazník zašle zásielku poštou alebo iným miestnym dopravcom na spätnú adresu Zásielkovne v danej zemi. Zásielku so štítkom Zásielkovne je nutné zabaliť do nepriehľadnej fólie alebo iného nepriehľadného balenia. Pozor- Váš zákazník nesmie odoslať zásielku na dobierku ! V takomto prípade nebude zásielka z našej strany prevzatá. 4. Zásielku k vám potom dopravíme rovnakým spôsobom ako vratky podľa nastavenia vo Vašom užívateľskom konte.

Systémy zasielania čiarového kódu zákazníkovi:

1. Manuálny systém: Zadajte zásielku Reklamačného asistenta v našom systéme na https://client.packeta.com/…sistant/post a zaškrtnete „Automaticky zákazníkovi poslať štítok na zadaný email“. Zákazník obdrží email so štítkom, ktorý vytlačí a nalepí na zásielku. 2. Poloautomatický systém: Priradíme Vám špeciálnu URL adresu, na ktorej zákazník zadá trasovacie číslo zásielky ktorú chce reklamovať a systém mu štítok s čiarovým kódom vygeneruje. To, akým spôsobom túto špeciálnu adresu odovzdáte je na Vás. Môžete ju prikladať rovno k potvrdeniu objednávky, faktúre alebo nadiktovať po telefonickej dohode so zákazníkom. 3. Automatický systém: Štítok s čiarovým kódom je vygenerovaný automaticky ku každej zásielke, ktorú zákazníkovi posielate. Štítky spoločne s informáciou o reklamácii môžete vkladať priamo k potvrdeniu o objednávke, alebo faktúre (či už elektronicky alebo fyzicky). Táto možnosť je dostupná všetkým klientom využívajúcim naše API napojenie a vyžaduje spoluprácu s Vašim IT. V prípade akýchkoľvek otázok či nejasností k službe Reklamačného asistenta, kontaktujte svojho obchodného zástupcu alebo nám napíšte na email obchod@zasielkovna.sk.