Tento web používa k poskytovaniu služieb, personalizácii reklám a analýze návštevnosti súbory cookies. Používaním tohto webu s tým súhlasíte Ďalšie informácie

Spätná logistika

Služba Zásielkovne, ktorou vám zabezpečíme spätnú logistiku tovaru určeného na výmenu alebo vrátenie pomocou vopred prideleného identifikátora – ID. 


Jednoduché a rýchle riešenie

Jednoduché a rýchle riešenie, ktorým nevystavujete svojho zákazníka plateniu dopravy za spätnú zásielku ani povinnosti tlače adresných štítkov.

.


Dostupná pre vybrané krajiny

Dostupná z vybraných krajín pre zásielky, ktoré boli do danej krajiny doručované prostredníctvom Zásielkovne. Zoznam krajín nájdete v Cenníku doručenia.

Ako na to?

Postačia len 4 kroky a vaši zákazníci môžu túto službu využívať.  
KROK
01

Získajte ID pre službu

Prihláste do vášho účtu v Klientskej sekcii a v časti „Informácie o používateľovi“ si vygenerujte ID odosielateľov pre spätné zásielky.

KROK
02

Odošlite ID zákazníkom

ID zašlite svojim zákazníkom, príp. im ho oznámte prostredníctvom vášho e-shopu.

KROK
03

Vrátenie zásielky

Ak vám chce zákazník zásielku vrátiť (napr. potrebuje inú veľkosť, chce tovar reklamovať), použije ID a zásielku odošle prostredníctvom Z-POINTu alebo kuriéra.

KROK
04

Doručenie späť

Spätné zásielky vám doručíme rovnakým spôsobom ako vratky, na vami zvolený Z-POINT/depo, podľa nastavených podmienok.

Aké sú možnosti vrátenia zásielok v kroku 03?

Je potrebné rozlišovať, z ktorej krajiny bude zákazník spätnú zásielku odosielať. Vrátenie zásielok zo Slovenska, Maďarska a Českej republiky 
  • zákazník prinesie zásielku na podací Z-POINT na Slovensku, v Maďarsku alebo v Českej republike, požiada obsluhu o službu Spätná logistika a nadiktuje ID. Zásielka nemusí mať adresný štítok ani adresu uvedenú na obale.
  • obsluha zásielku prevezme, vygeneruje adresný štítok a nalepí na zásielku.
  • zákazník za podanie zásielky neplatí, cenu spätnej zásielky vám zahrnieme do faktúry.


Výhoda pre zákazníkov zo Slovenska a Českej republiky!
Vaši zákazníci zo Slovenska a Čiech, môžu na vrátenie zásielok využívať mobilnú aplikáciu Zásielkovňa. V aplikácii jednoducho zvolia službu „Vrátiť zásielku“ a doplnia ID do kolónky „Vratkový kód“. Aplikácia automatizovane vygeneruje heslo pre vrátenie zásielky, ktoré zákazníci nadiktujú obsluhe Z-POINTu.

V Maďarsku zatiaľ aplikácia nie je dostupná.
 

Vrátenie zásielok z ostatných krajín
  • zákazník odošle zásielku štátnou poštou, alebo iným miestnym dopravcom na adresu Zásielkovne v danej krajine. V adrese je nutné uviesť aj ID. Pozor – zásielka nesmie byť odoslaná na dobierku! V takomto prípade nebude zásielka z našej strany prevzatá. Adresy Zásielkovne podľa jednotlivých krajín nájdete v Cenníku doručenia.

Služba Spätná logistika v zjednodušenej verzii nahrádza službu Reklamačný asistent, podmienkou ktorej je tlač adresných štítkov k spätným zásielkam.
Vyhovuje vám viac tento spôsob? Radi by ste poznali podrobné podmienky služby a tlače adresných štítkov? Kontaktujte svojho obchodného zástupcu, alebo obchod@zasielkovna.sk

Kde nájdete ceny?

Zoznam cien pre službu Spätná logistika nájdete v aktuálnom cenníku.

Máte otázky?
V prípade akýchkoľvek otázok či nejasností k službe Spätná logistika kontaktujte svojho obchodného zástupcu, alebo nám napíšte na obchod(at)zasi­elkovna.sk