Spätná logistika
Služba Zásielkovne, ktorou vám zabezpečíme spätnú logistiku tovaru určeného na výmenu alebo vrátenie pomocou vopred prideleného identifikátora – ID.

Jednoduché a rýchle riešenie
Jednoduché a rýchle riešenie, ktorým nevystavujete svojho zákazníka plateniu dopravy za spätnú zásielku ani povinnosti tlače adresných štítkov.
.

Dostupná pre vybrané krajiny
Dostupná z vybraných krajín pre zásielky, ktoré boli do danej krajiny doručované prostredníctvom Zásielkovne. Zoznam krajín nájdete v Cenníku doručenia.
Ako na to?
Postačia len 4 kroky a vaši zákazníci môžu túto službu využívať.01
Získajte ID pre službu
Prihláste do vášho účtu v Klientskej sekcii a v časti „Informácie o používateľovi“ si vygenerujte ID odosielateľov pre spätné zásielky.
02
Odošlite ID zákazníkom
ID zašlite svojim zákazníkom, príp. im ho oznámte prostredníctvom vášho e-shopu.
03
Vrátenie zásielky
Ak vám chce zákazník zásielku vrátiť (napr. potrebuje inú veľkosť, chce tovar reklamovať), použije ID a zásielku odošle prostredníctvom Z-POINTu alebo kuriéra.
04
Doručenie späť
Spätné zásielky vám doručíme rovnakým spôsobom ako vratky, na vami zvolený Z-POINT/depo, podľa nastavených podmienok.
Aké sú možnosti vrátenia zásielok v kroku 03?
Je potrebné rozlišovať, z ktorej krajiny bude zákazník spätnú zásielku odosielať. Vrátenie zásielok zo Slovenska, Maďarska a Českej republiky- zákazník prinesie zásielku na podací Z-POINT na Slovensku, v Maďarsku alebo v Českej republike, požiada obsluhu o službu Spätná logistika a nadiktuje ID. Zásielka nemusí mať adresný štítok ani adresu uvedenú na obale.
- obsluha zásielku prevezme, vygeneruje adresný štítok a nalepí na zásielku.
- zákazník za podanie zásielky neplatí, cenu spätnej zásielky vám zahrnieme do faktúry.
Výhoda pre zákazníkov zo Slovenska a Českej
republiky!
Vaši zákazníci zo Slovenska a Čiech, môžu na vrátenie zásielok
využívať mobilnú aplikáciu
Zásielkovňa. V aplikácii jednoducho zvolia službu „Vrátiť
zásielku“ a doplnia ID do kolónky „Vratkový kód“. Aplikácia
automatizovane vygeneruje heslo pre vrátenie zásielky, ktoré zákazníci
nadiktujú obsluhe Z-POINTu.
V Maďarsku zatiaľ aplikácia nie je dostupná.
- zákazník odošle zásielku štátnou poštou, alebo iným miestnym dopravcom na adresu Zásielkovne v danej krajine. V adrese je nutné uviesť aj ID. Pozor – zásielka nesmie byť odoslaná na dobierku! V takomto prípade nebude zásielka z našej strany prevzatá. Adresy Zásielkovne podľa jednotlivých krajín nájdete v Cenníku doručenia.
Služba Spätná logistika v zjednodušenej verzii nahrádza službu Reklamačný
asistent, podmienkou ktorej je tlač adresných štítkov k spätným
zásielkam.
Vyhovuje vám viac tento spôsob? Radi by ste poznali podrobné podmienky
služby a tlače adresných štítkov? Kontaktujte svojho obchodného zástupcu,
alebo obchod@zasielkovna.sk
Kde nájdete ceny?
Zoznam cien pre službu Spätná logistika nájdete v aktuálnom cenníku.Máte otázky?